عاشقان ولایت

برخی از بیانات امام خامنه ای در  خصوص جنگ نرم ذکر می شود :

1-جنگ نرم ، یک تهاجم فرهنگی ، بلکه یک شبیخون ، غارت و قتل عام فرهنگی است .(دیدار با فرماندهان گردان های عاشورای نیروی مقاومت بسیج22 تیر 1371)

2-جنگ اراده ها و عزم ها ، سیاست ها و تدبیرهاست .(پیام رهبری به حجاج بیت الله الحرام 23 اسفند 1378)

3-جنگ نرم ، یعنی ایجاد تردید در دل ها و ذهن های مردم ( دیدار با جمع زیادی از بسیجیان کشور 4 آذر 1388)

4-جنگ نرم ، یعنی جنگ به وسیله ابزارهای فرهنگی و پیشرفته امروزی (دیدار با جمع زیادی از بسیجیان کشور 4آذر 1388)

5-جنگ نرم ، یعنی جنگ به وسیله نفوذ ، دروغ و شایعه پراکنی (دیدار با جمع زیادی از بسیجیان کشور 4 آذر 1388 )

6-جنگ نرم ، یعنی تهاجم به مرزهای ایمانی ، عقیدتی و فرهنگی ( دیدار با خانواده های شهدای استان کردستان 22 اردیبهشت 1388 )

7-جنگی است برای ناامید ساختن مردم از مبارزه ( دیدار با کارگران و فرهنگیان کشور به مناسبت روز کارگر و روز معلم 15 اردیبهشت 1372)

[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 20:32 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

تعریف جنگ نرم


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 10:15 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

حقا که تو سلاله فاطمه ای                               باخنده خود به درد ما خانمه ای

زیباتر از این نام ندیدم به جهان                         سید علی حسینی خامنه ای

[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 10:6 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

در این قسمت با تعاریف قدرت نرم و تهدید نرم آشنا خواهیم شد .


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ] [ 20:47 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

شركت‌كنندگان در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار كردند.
پیش از آغاز این دیدار دختر شهید شیخ راغب حرب سخنانی را خطاب به ولی‌امر مسلمین بیان كرد:

" ترجمه سخنان دختر شهید: آقای ما! سلامی گرم از تمامی زنان و مردان و كودكان خانواده شیخ شهید (شیخ راغب حرب) و سلام بیعت كنندگان مطیع امرتان، به شما. شیخ شهیدان به امام خمینی گفته بود: «آقای من! اگر دریا را درنوردید، با شما می‌نوردیم!». و ما اكنون به شما می‌گوییم: «آقای ما! به خدا اگر دریا را درنوردی با تو می‌نوردیم».

شهید شیخ راغب حرب از سران حزب‌الله لبنان بود كه توسط رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید.

[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 21:25 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بزرگترین خدمت بانوی نخبه مسلمان به امت اسلامی :

برگرداندن هویت اسلامی به زن مسلمان

ما سى سال است تحريميم. ما واكسينه شديم در مقابل تحريم. تحريم به ما ضربه نميزند. ملت ايران ايستاد. ملت ايران با جان خود، با مال خود، با عزيزترين عزيزان خود در مقابل توطئه‌هاى دشمن ايستاد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 21:17 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 جنگ نرم مرحله تکامل یافته و پیشرفته ای از تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی است که مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای (مدظله العالی) در سالیان گذشته مکرراً درباره هوشیاری نسبت به پیامدهای آن هشدار داده و با ارائه رهنمودهای گوناگون ضرورت دفاع و مقابله با آن را مطرح می نمودند .

  امام خامنه ای در ملاقات با اساتید و دانشجویان ضمن اشاره به جنگ نرم دشمنان ، از دانشجویان به عنوان افسران جبهه خودی و از اساتید و پژوهشگران با عنوان فرماندهان و طراحان این جبهه در مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کردند و از آنها خواستند با این جنگ و مختصات آن آشنا شوند . 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 13:51 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 رﻓﻴﻖ!

ﻣﺸﻜﻞ اﺳﺎﺳﻲ این هست که ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺑﺎور ﻧﺪارﻧﺪ ﺟﻨﮓ ﺷﺮوع ﺷﺪه. آﻗﺎ ﮔﻔﺖ ﺟﻨﮓ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ، ﻗﺒﻠﺶﻫﻢ ﮔﻔﺖ ﻏﺰه، ﻗﺒﻠﺶ ﻫﻢ ﮔﻔﺖ ﻟﺒﻨﺎن. آﻗﺎ ﻣﻴﮕويند ﻟﺒﻨﺎن، ﻣﺎ ﻫﺎ ﻫﻤﻪ ﻣﻴﮕﻮﻳﻴﻢ: ﻟﺒﻨﺎن، ﻟﺒﻨﺎن، ﻟﺒﻨﺎن! آﻗﺎ ﻣﻴﮕوويند ﻏﺰه، ﻣﺎ ﻫﻤﻪ ﻣﻴﮕﻮﻳﻴﻢ: ﻏﺰه، ﻏﺰه، ﻏﺰه،...! ﻣﺎ ﻫﻤﻪ ﺷﺪﻳﻢﺳﻴﺴﺘﻢ داﻟﺒﻲ، ﻓﻘﻂ اﻛﻮ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ ﺣﺮف آﻗﺎ را! دﺷﻤﻦ وارد ﺳﺮﺣﺪات ﻣﺎ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺑﺨﺶ ﻫﺎﻳﻲ از ﺧﺎﻛﺮﻳﺰ داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺘﺢ ﺷﺪه. ﺗﻌﺪادي از ﺳﻨﮕﺮﻫﺎ ﻓﺘﺢ ﺷﺪه. ﺗﻌﺪادي ﺟﻨﺎزه ﻛﻒ داﻧﺸﮕﺎه رﻳﺨﺘﻪ، ﺑﻮي ﮔﻨﺪ ﮔﺮﻓﺘﻪ، ﺑﻮي ﺗﻌﻔﻦ داره ﺑﻴﻤﺎري ﻫﺎ و ﻣﻴﻜﺮوب ﻫﺎ و ﻣﺮض ﻫﺎ رو دور ﺧﻮدش ﺟﻤﻊ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ. ﺗﻌﺪادي ﺗﻴﺮ ﺧﻮردﻧﺪ دارﻧﺪ، ﺧﻮن رﻳﺰي ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ ﻫﻨﻮز ﺗﻮ ﺣﺎﻟﺖ اﻏﻤﺎ و ﺑﻴﻬﻮﺷﻲ ﻧﺮﻓﺘﻨﺪ. ﺗﻌﺪادي ﺑﻴﻦ ﻣﺎ و آن ﻃﺮف ﻣاﻧﺪﻧﺪ، ﻣﻮﺟﻲ ﺷﺪند، ﻧﻤﻲ دانند ﻛﺪوم ﻃﺮﻓﻲ ﺑﺮوﻧﺪ.

"ﻳك ﻧﻔﺮ" در ﻣﻤﻠﻜﺖ اﺟﺎزه دارد اﻋﻼم ﺟﻨﮓ ﻛﻨﺪ! ﻓﻘﻂ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه ﻣﻌﻈﻢ ﻛﻞ ﻗﻮا. ﻓﻘﻂ «رﻫﺒﺮي» ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ اﻋﻼم ﺟﻨﮓ ﻛﻨﺪ. و دوﺑﺎر در ﻣﻤﻠﻜﺖ ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﻲ اﻋﻼم ﺟﻨﮓﺷﺪه اﺳﺖ. ﻳﻚ ﺑﺎر در ﻋﺼﺮ 31 ﺷﻬﺮﻳﻮر 1359 و ﻳﻜ ﺒﺎر ﻫﻢ ﭼﻨﺪ وقت ﭘﻴﺶ آﻗﺎ اﻋﻼم ﺟﻨﮓ ﻛﺮد. ﺟﻨﮓ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺗﻤﺎم ﻋﻴﺎرِ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ دﺷﻤﻦ ﻋﻠﻴﻪ ﻣﺎ ﺷﺮوع ﺷﺪ.

ﺷﻮﺧﻲ ﻧﮕﻴﺮﻳﺪ ﻛﺎر رو! وﻗﺘﻲ آﻗﺎ دﻟﺶ ﺧﻮﻧﻪ، وﻗﺘﻲ آﻗﺎ آﻣﺎده ﺑﺎش زده، ﻣﺎ ﺑﺮﻳﻢ اﺳﺘﺮاﺣﺖ ﻛﻨﻴﻢ؟ از ﮔﻠﻮت ﭘﺎﻳﻴﻦ ﻣﻲ ره؟ ﺷﺎم و ﻧﻬﺎر از ﮔﻠﻮﻳﺖ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﻣﻲ ره؟ اﺻﻼً ﻣﺎ مگه ﻣﻲ ﺗﻮﻧﻴﻢ اﺳﺘﺮاﺣﺖ ﻛﻨﻴﻢ؟ اﺻﻼً ﻣﮕﻪ ﻣﺎ می تونیم از داﻧﺸﮕﺎه ﺑﻴﺮون ﺑﺮﻳﻢ؟ ﻛﻲ دﻟﺶ ﻣﻴﺎد از داﻧﺸﮕﺎه ﺑﻴﺮون ﺑﺮه؟ وﻗﺘﻲ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ دﺳﺘﻪ ﮔﻞ ﻫﺎﻣﻮن رو، دﺧﺘﺮ-ﭘﺴﺮﻫﺎي دﺑﻴﺮﺳﺘﺎﻧﻲ 88ي ﻣﻮن رو زدﻳﻢ ﭘﺮﭘﺮ ﻛﺮدﻳﻢ ﺗﻮ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺟﺎﻣﻌﻪ دادﻳﻢ! ﻧﺸﺪﻧﺪ 88ﻳﻬﺎ ﭘﺮﭘﺮ؟ ﻧﺸﺪﻧﺪ؟ وﻗﺖ ﮔﺬاﺷﺘﻴﺪ؟

ﻣﺸﻜﻞ ﻣﺎ اﻻن دوﺗﺎ ﭼﻴﺰه؛ ﺣﻞ ﺑﺸﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰﺣﻠﻪ. ﺑﺎور ﺟﻨﮓ، ﺑﻮدن ﺗﻮ ﺟﻨﮓ. واﻟﺴﻼم! ﺑﺎور ﻛﺮدﻳﻢ ﻣﻲ رﻳﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ.

 ﻫﺮ ﻛﻪ دارد ﻫﻮس ﻛﺮب و ﺑﻼ ﺑﺴﻢ ﷲ!



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 9:30 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه 91/4/7  در دیدار رئیس، مسئولان عالی و قضات قوه‌ی قضاییه، ارتقاء دستگاه قضایی به منظور تحقق عدالت قضایی در جامعه را مهم‌ترین هدف برشمردند و ضمن تبیین برخی نكات مهم برای رسیدن به این هدف، همكاری همه‌ی دستگاه‌ها و به‌ویژه قوای سه‌گانه را در شرایط كنونی فریضه و لازم دانستند و تأكید كردند: دولت، مجلس و قوه‌ی قضاییه، همه در جبهه‌ی واحد دفاع از اسلام، ملت ایران و استقلال و هویت كشور در مقابل تلاش همه‌جانبه‌ی قدرت‌های استكباری قرار دارند و باید با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و اختلافی به یكدیگر كمك كنند.

* تدوین برنامه‌ای جامع، كامل، دقیق و همه‌جانبه، یكی از اساسی‌ترین كارها برای ارتقای این قوه است.

*احكام قضایی باید از آن‌چنان استحكام محتوایی برخوردار باشند كه اگر در معرض نظر متخصصان امور فقهی و حقوقی قرار گیرند، قاضی صادركننده‌ی آن هیچ دغدغه‌ای نداشته باشد.

*باید تا آن‌جا كه ممكن است، مجازات زندان به حداقل برسد، زیرا زندان یك پدیده‌ی نامطلوب است و تبعات گسترده‌ای برای زندانیان، خانواده‌های آنان و حتی محیط كار افراد دارد.

*امروز قدرت‌های زورگوی دنیا تمام توان خود را متمركز كرده‌اند تا شاید بتوانند به نظام جمهوری اسلامی و به حركت عظیم آن كه الهام‌بخش دنیای اسلام است، خدشه‌ای وارد كنند.


ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 21:29 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

در سالروز ولادت نورانی حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام، استادان و قاریان و حافظان برتر بیست‌و‌نهمین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی قرآن كریم، در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، محفل نورانی انس با قرآن تشكیل دادند و با تلاوت آیات آسمانی، پروردگار كریم را حمد و ثنای گفتند.


ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 21:27 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 78702
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1