عاشقان ولایت
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:29 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در ديدار جمعى از پرسنل و فرماندهان نيروى هوائى ارتش 1386/11/19

انتخابات يك فريضه است؛ همه بايد شركت كنند.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:23 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه 1390/11/26 در دیدار هزاران نفر از علماء، مسئولان و قشرهای مختلف مردم آذربایجان، با اشاره به حضور دهها میلیونی و بسیار پرشورتر و با نشاط تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، چرائی این اعجاب آفرینی و عظمت ملت عزیز ایران را، بصیرت و موقع شناسی بی نظیر آنان دانستند و تأكید كردند: ملت ایران با این بصیرت، ایستادگی و حضور به هنگام در صحنه، هیچگاه شكست نخواهد خورد و در انتخابات 12 اسفند نیز ملت بار دیگر هوشیاری و موقع شناسی خود را نشان خواهد داد و با حضور پرشور و فراوان خود در انتخابات مجلس نهم، ضربه سخت دیگری به دشمن خواهد زد.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:0 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در ديدار مسؤولان و كارگزاران نظام و ميهمانان خارجى شركت كننده در كنفرانس بين‌المللى وحدت اسلامى1374/05/24  

 مروز مسأله وحدت براي مسلمين يک نياز قطعي است.

برادران و خواهران! گاهي دشمن براي ايجاد اختلاف - هم در بين شيعه، هم در بين سنّي - از آدمهايي که غرض و مرضي ندارند، استفاده مي‏کند. در جامعه  شيعه حرکتي انجام مي‏گيرد که براي برادر مسلمانِ غير شيعه تحريک کننده و حسّاسيت برانگيز است. عين همين عمل، در بين جامعه سنّي انجام مي‏گيرد، نسبت به کاري که براي شيعه حسّاسيت برانگيز و نفرت برانگيز است. چه کسي اين کارها را مي‏کند؟! امروز دشمن واحدي در مقابل ماست؛ علاوه بر اين‏که  کتابِ واحد، سنّتِ واحد، پيغمبر واحد، قبله واحد، کعبه واحد، حجِّ واحد، عباداتِ واحد، اصولِ اعتقادي واحد در جامعه اسلامي است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:12 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

آقای اسماعیل هنیه نخست وزیر قانونی دولت فلسطین صبح یكشنبه 1390/11/23  با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، پشتیبانی ملت‌ها بویژه امت اسلامی از مقاومت اسلامی فلسطین را عمق استراتژیك گروه‌های مقاومت دانستند و تأكید كردند: پیروزی‌های سال‌های اخیر در فلسطین و حتی بخشی از علل بیداری اسلامی در منطقه، نتیجه ایستادگی مردم و گروه‌های مقاومت فلسطینی بوده است و پیروزی‌های آینده و تحقق وعده الهی نیز در گرو همین ایستادگی و مقاومت است.

باید همواره مراقب  نفوذ  عناصر سازشكار به  كالبد مقاومت بود زیرا بروز بیماری، تدریجی است.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:49 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

الله اکبر الله اکبر

آفرین به همت بلندتان ، آفرین به غیرت مردانتان ، آفرین به حضور حماسی تان


ادامه مطلب
[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:16 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در دیدار با جمعی از اقشار مختلف مردم قم به مناسبت سالروز قیام نوزدهم دی ماه 1386/10/19

در انتخابات با كرامت رفتار كنند همه؛ چه آنهائى كه نامزد ميشوند، چه آنهائى كه طرفدار آنهايند، چه آنهائى كه مخالف با بعضى از نامزدها هستند. جناحهاى مختلف كشور، بداخلاقى و بدگوئى و اهانت وتهمت و اين حرفها را مطلقاً راه ندهند

مواظب باشيد مرزهاى ميان شما و دشمن كمرنگ نشود؛ پاك نشود. مرز وقتى كمرنگ شد، احتمال اينكه كسانى از اين مرز عبور كنند يا دشمن از اين مرز عبور كند و بيايد اين طرف يا دوست و خودى غافل شود و از مرز عبور كند و برود به دامن دشمن، زياد خواهد بود. مرزها را روشن كنيد؛ مشخص كنيد.


ادامه مطلب
[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:10 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در ديدار كارگزاران نظام، به‌مناسبت سالروز ولادت رسول اكرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) 1371/6/24

آحاد ملت ما، علي‏رغم توطئه‏ ها و بذر نفاق افکنيها، با هم متّحدندو در يک جهت حرکت مي‏کنند: در جهت اسلام؛ در جهت قرآن؛ در جهت حاکميت دين؛ بدون فرقي بين شيعه و سنّي و قوميتهاي مختلف (فارس و عرب و ترک و ترکمن و بلوچ و کرد و غير اينها)؛ يک ملت يکپارچه. واقعاً ملت ايران، به برکت اسلام، يک نمونه است.


ادامه مطلب
[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:4 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

همزمان با هفدهم ربیع‌الاول و خجسته سالروز میلاد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع)، جمعی از مسئولان نظام، قشرهای مختلف مردم و همچنین میهمانان شركت‌كننده در بیست و پنجمین كنفرانس وحدت اسلامی و سفرای كشورهای اسلامی، امروز(جمعه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار كردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، ضمن تبریك سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام صادق(ع)، این روز را بزرگترین عید بشریت در طول تاریخ خواندند و تأكید كردند: تنها راه رسیدن امت اسلامی به عزت، مجد و عظمت واقعی و سعادت معنوی و مادی، درس گرفتن از ابعاد وجودی و شخصیت عظیم پیامبر اسلام(ص) است.


ادامه مطلب
[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:59 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

پيام به کنفرانس بين ‏المللي وحدت اسلامي در شهرستان سنندج 1371/06/19

 

امسال هفته‏ ي وحدت با حوادث خونبار يک کشور مسلمان در اروپا و آشکار شدن حقه پنهان اردوکشان صليبي به اسلام و مسلمين در آن خطه ‏ي پرماجرا است.

 اکنون ديگر کسي شک نبايد بکند که انگيزه هاي صليبي در زير ظواهر فريبگر دموکراسي و حقوق بشر، اغلب يا همه‏ ي قدرتهاي غربي را در پنجه و زير اراده‏ ي خويش گرفته است. ساده‏ لوحي است اگر گمان ببريم که اين انگيزه‏هاي قصاوت‏ آميز در بوسني و هر جاي ديگر از ايمان عيسوي مايه مي‏گيرد. آنان که امروز با هر نشانه‏ يي از اسلام و هر نبض متحرکي از مسلمانان از بن دندان دشمن‏اند، به مسيح (عليه‏السّلام) و تعاليم مسيحيت واقعي نيز عقيده‏ يي ندارند. آنان فقط به قدرت بي ‏مهار خود و منافع و هوسهاي خود و خصومت بي‏پايان خود با هرچه قدرت ظالمانه ي آنان را تهديد کند، ايمان دارند، و نه به هيچ چيز ديگر. اما دست خون‏ آلود آنان امروز صف مسيحيت در مقابل اسلام را آراسته و با اسلام به عنوان يک دين و عقيده و ايمان، با همه‏ ي وجود پرچم دشمن برافراشته است.

 مسلمانان در چنين شرايطي بايد به فکر فرو روند حوادث را با تدبر بنگرند آيا اگر مسلمين جهان دست متحدي بودند و مشت مستحکمي داشتند، کسي جرأت مي‏کرد يک ملت مظلوم را فقط به جرم مسلماني چنين بيرحمانه و قساوت‏ آميز بکوبد؟ هرکس در تفرقه‏ ي مسلمين سعي مي‏کند، هرکس برادران مسلمان را به يکديگر بدبين مي‏کند، هرکس تنگ ‏نظرانه و جاهلانه يا خصمانه و مغرضانه، فرق اسلامي را محکوم به کفر مي‏کند، بداند در فاجعه‏ ي بوسني و امثال آن شريک است.

 به همان اندازه که بي‏حيثيتها و وظيفه ‏نشناسها يا دشمن‏پذيرها در سرنوشت تلخ برادران مسلمان شريک‏اند. برادران مسلمان در برابر انگيزه‏هاي تفرقه و دستهاي تفرقه‏ افکن که برانگيخته دشمن‏اند مقاومت کنيد.

 توفيق شما برگزار کنندگان سمينارهاي وحدت در بلوچستان و کردستان و همه‏ ي شرکت کنندگان در اين مجمع گرامي را از خداوند متعال مسألت مي‏نمايم.

سيّد علي خامنه ‏اي

 دوازدهم ربيع ‏الاول هزار و چهارصد و سيزده

19/6/1371

 

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:56 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات‏ در اجتماع بزرگ مردم يزد 1386/10/12

هنر ملت ايران و مردم شهرها و حوزه‏هاى انتخابيه اين است كه دقت كنند، نگاه كنند، بشناسند اصلح را، بهترين را انتخاب كنند؛ بهترين از لحاظ ايمان، بهترين از لحاظ اخلاص و امانت، بهترين از لحاظ ديندارى و آمادگى براى حضور در ميدانهاى انقلاب؛ دردشناس‏ترين و دردمندترين نسبت به نيازهاى مردم را انتخاب كنند.

تبليغات رنگين و متنوع ملاك نيست؛ وعده‏هاى غير عملى ملاك نيست.

 



ادامه مطلب
[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:52 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 

اصلاح طلبان :



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:22 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در مراسم شانزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) 1384/03/14

به همه‏ ي برادران و خواهران و همه‏ ي ملت عزيز ايران سفارش مي‏کنم که فضاي انتخابات را، هم گرم و هم سالم نگه دارند. کساني که به يک نامزد انتخاباتي علاقه ‏مندند، مراقب باشند به خاطر علاقه‏ ي به او، نامزد ديگر را تخريب نکنند؛ اين بين مردم اختلاف و نقار ايجاد مي‏کند؛ علاوه بر اين‏که تخريب اساساً کار درستي نيست و فايده‏ يي هم ندارد.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:18 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در خطبه ‏هاي نماز جمعه‏ ي تهران 1370/07/05

هفته ي وحدت، وحدت ميان امت اسلام است. دشمن مي‏خواهد ميان فرقه ‏هاي اسلامي نزاع باشد؛ بخصوص بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دشمن خواسته است بين ايران انقلابي و اسلامي و بقيه‏ ي ملتها جدايي بيندازد. از خدا مي‏خواهند كه در دنياي اسلام گفته شود: «اينها شيعه هستند و انقلابشان انقلاب شيعي است و به ما سني‏ ها ربطي ندارد»! ملت ايران از اول انقلاب گفته است بله، ما شيعه و مواليان اهل‏بيت پيامبريم؛ اما اين انقلاب، يك انقلاب اسلامي بر اساس قرآن، بر اساس توحيد، بر اساس اسلام خالص و ناب، بر اساس وحدت و برادري بين همه‏ ي مسلمين است. اين را از اول ملت ما گفتند و امام ما نيز اين را فرياد كشيد و بيان كرد.

 نگذاريد اين وحدت خدشه‏ دار بشود. ساير ملتهاي مسلمان در كشورهاي ديگر نگذارند كه نويسندگان و قلم‏ به‏ دستهاي مزدور، عليه ملت ايران و انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي مطلب بنويسند و تهمت و افتراء پخش كنند؛ آنها دارند اين كار را مي‏كنند. نويسندگان خود ما هوشياري بخرج دهند و نگذارند دشمن بهانه به دست بياورد، تا اين شكاف وسيع بشود. صدا و سيما، رسانه‏ ها، روزنامه‏ ها، كتاب‏ نويسها، همه و همه مواظب باشند بهانه ‏يي به دست دشمن ندهند، تا اختلاف بين مسلمين ايجاد كند. ما گفتيم كه برادران مسلمان در هرجا هستند و مذهبشان هرچه هست، باشند؛ اما همه برادر باشند و در راه اسلام و توحيد و قرآن، با استكبار - كه ضد اسلام و ضد توحيد و ضد قرآن است - مبارزه كنند.

 

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:14 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در مراسم شانزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) 1384/02/19

به همه‏ي برادران و خواهران و همه‏ ي ملت عزيز ايران سفارش مي‏کنم که فضاي انتخابات را، هم گرم و هم سالم نگه دارند. کساني که به يک نامزد انتخاباتي علاقه‏ مندند، مراقب باشند به خاطر علاقه‏ ي به او، نامزد ديگر را تخريب نکنند؛ اين بين مردم اختلاف و نقار ايجاد مي‏کند؛ علاوه بر اين‏که تخريب اساساً کار درستي نيست و فايده‏ يي هم ندارد.


 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:23 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در ديدار با گروه كثيرى از آزادگان و اقشار مختلف مردم، در اولين روز از هفته‌ى وحدت 11/7/1369

بين دوازدهم تا هفدهم که ايام ولادت نبي‏اکرم(صلّي ‏الله‏ عليه ‏واله ‏وسلّم) است، بايد به وحدت جهاني اسلام توجه بيشتري شود؛ آن حصن و حصار مستحکمي که اگر تشکيل بشود، هيچ قدرتي نمي‏تواند به حريم کشورها و ملتهاي اسلامي دست‏درازي کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:19 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان، مسئولان و كاركنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره)، مهمترین درسِ اقدام شجاعانه و خط شكنی بزرگ نیروی هوایی در نوزدهم بهمن سال 57 را درك تأثیرگذاری ابتكار و اقدامِ به هنگام و لزوم حركت رو به جلو با نگاه امیدوارانه به آینده دانستند و تأكید كردند: تحولات اخیر منطقه و بیداری اسلامی در میان ملتها، نشانگر حقانیت و ادامه حركت بالنده، و اسلامی ملت ایران است و این حركت مردمی بعد از گذشت 33 سال همچنان با طراوت و پرنشاط به سمت اهداف اصلی خود به پیش می رود.

هر سال و حتی در بدترین شرایط جوی، میلیونها نفر در سراسر كشور، در 22 بهمن به خیابانها می آیند و سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی می دارند، كه این موضوع نشان دهنده استمرار حركت مردمی انقلاب است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:15 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت، شركت‌كنندگان در كنگره بین‌المللی شعر بیداری اسلامی دوشنبه شب با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.
در این دیدار كه در فضایی صمیمی و آكنده از احساسات ناشی از انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی، برگزار شد. ابتدا شاعرانی از تونس، مصر، یمن، بحرین، لبنان، سودان، عراق، سوریه، عربستان، كویت و جمهوری اسلامی ایران اشعار عربی خود را در وصف پیامبر اعظم(ص)، بیداری اسلامی و انقلاب‌های منطقه، فلسطین و قدس شریف و همچنین سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران، قرائت كردند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:14 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

مجمع روحانیون مبارز :


ادامه مطلب
[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:46 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 

بيانات در ديدار دانشجويان و اساتيد دانشگاه‏هاي استان کرمان 1384/02/19 

 

.... بنده معتقدم که در اين انتخابات، ملت بايد به عنوان يک تکليف و يک حق شرکت کند. البته من راجع به انتخابات در سخنراني کرمان و سخنراني‏هاي ديگر در همين سفر مفصل صحبت کرده‏ام؛ اما آنچه الان عرض مي‏کنم، از ديدگاه چالش‏هاي دشمنان با انتخابات است. دشمنان ما مي‏خواهند اصلاً انتخابات برگزار نشود. چرا؟ براي اين‏که بتوانند شاهدي بياورند که در ايران مردم‏سالاري و دمکراسي نيست. وقتي ما انتخابات برگزار مي‏کنيم، حربه‏ ي آنها گم مي‏شود. بنابراين اولين خواسته‏ هاي آنها برگزار نشدن انتخابات است؛ کما اين‏که زمان برگزاري انتخابات مجلس هفتم هم تلاش کردند انتخابات را تعطيل کنند؛ اما خدا نگذاشت. آنها خيلي تلاش کردند؛ انواع و اقسام راه‏ها را پيمودند و بعضي از عناصر غافل داخلي را هم به کار گرفتند؛ اما «انهم يکيدون کيدا و اکيد کيدا»؛ خداي متعال مکر آنها را پاسخ داد و جلويش را گرفت و بحمدالله انتخابات خوب برگزار شد. در اين انتخابات هم اولين هدف آنها اين است که انتخابات برگزار نشود.

 

 

گام دوم اين است که اگر نتوانستند، انتخابات را متهم کنند. خواهند گفت در انتخابات تقلب شده؛ خواهند گفت انتخابات تبعيض ‏آميز است؛ خواهند گفت چرا فلاني رد صلاحيت شد؛ چرا فلاني نيامد؛ چرا فلاني آمد. در هر صورت اين حرف‏ها را مي‏زنند. اگر ما به جاي سالي يک‏بار، هفته‏ يي يک انتخابات هم داشته باشيم، باز اين حرف‏ها را خواهند زد. آن‏جايي هم که رد صلاحيت نيست، باز همين حرف‏ها را مي‏گويند.

 

[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:40 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در ديدار با گروهي از روحانيون حوزه‏هاي علميه‏ ي اهل سنت 5/10/1368

او که با اصل اسلام دشمن است، در خصومت، برايش شيعه و سني فرقي نمي‏کند.

دو امر را شما آقايان اهميت بدهيد: امراول، عبارت از تقويت و تبيين و تشريح هر چه بيشتر اسلام براي مردم خودتان است؛ همان که از شما حرف مي‏شنود و استفسار مي‏کند.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ 7:42 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

جامعه روحانیت مبارز :


ادامه مطلب
[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:31 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

نماز جمعه‌ی این هفته تهران به امامت ولی‌امر مسلمین اقامه شد. رهبر انقلاب خطبه‌ی دوم نماز را به زبان عربی و درباره بیداری اسلامی ملت‌های منطقه بیان فرمودند. پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (Khamenei.ir) متن كامل خطبه‌ی اول  را به شرح زیر منتشر می‌كند:


ادامه مطلب
[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:43 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

لحظاتی بعد از پایان خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته تهران، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خارجی و خبرگزاری‌ها اقدام به انعکاس بیانات حکیمانه ایشان کردند.


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:22 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

متن کامل بیانات رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه خطاب به ملت های عربی:
 
غرب با بازسازی رژیم‌های قدیمی درصدد ادامه سیطره خود بر جهان عرب است

خبرگزاری فارس: : رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش غرب برای تحریف انقلاب‌های منطقه هشدار دادند که بی شک غرب می‌کوشد انقلاب‌ها را تبدیل به ضد انقلاب کرده و با بازسازی رژیم‌های قدیمی به شیوه جدید و تغییر مهره‌های خود و اصلاحات صوری ، تصنعی و ظاهر سازی دموکراتی دوباره برای ده‌ها سال دیگر سیطره خود بر جهان عرب را حفظ کند.

*قرن اسلام و عصر ملت ها فرا رسیده است

*غرب با بازسازی رژیم‌های قدیمی درصدد ادامه سیطره خود بر جهان عرب است

*لیبرال دموکراسی غرب در خود اروپا و آمریکا نیز با خطر اضمحلال مواجه است

*برخی رژیم های عربی همگام با آمریکا و غرب در تلاش برای متوقف کردن انقلاب های منطقه هستند

*۸۵درصد ملت‌های اسلامی و عربی از آمریکا نفرت دارند

*مردم مصر عناصر لائیک و غرب گرا و وابسته را نمی خواهند

*مردم مصر پیمان خیانت کمپ دیوید را زیر پا بگذارند

* به آمریکا و ناتو اعتماد نکنید

*بت غرب نیز همچون بت کمونیست شکسته شد

*به اسلام آمریکایی و انگلیسی بدبین باشید

*ایران به دلیل حمایت از فلسطین و لبنان و عراق متهم به تروریسم می شود

*ایران به دنبال ایرانی کردن عرب ها یا شیعی کردن سایر مسلمانان نیست


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:18 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

الخطبة العربیة لسماحة الإمام الخامنئي في صلاة الجمعة بطهران (متن عربی بیانات امام خامنه ای )


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:15 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

گزیده ای بیانات امام خامنه ای در خطبه اول نماز جمعه

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه تهران به مسائل مهمی اشاره و به تجزیه و تحلیل آنان پرداختند . بررسی نقاط قوت و ضعف انقلاب ، اشاره به تهدیدات آمریکا و پاسخ ایران به این تهدیدات ، مساله بحرین و عدم دخالت ایرات در این کشور از جمله این مسائل بود.

ما هر جا دخالت كنيم صريحا می گوييم همچنانكه به علت ضديت با غده سرطانی رژيم صهيونيستی در دو جنگ پيرزومند 33 روزه و 22 روزه دخالت كرديم و از اين پس نيز هرجا هر ملتی يا گروهی با رژيم صهيونيستی مبارزه و مقابله كند ما به او كمك می كنيم و هيچ ابايی هم از گفتن اين مسئله نداريم.

آمريكايی ها بدانند و البته می دانند كه جمهوری اسلامی در مقابل تهديد به جنگ و تهديد به تحريم نفتی، تهديدهايی دارد كه وقتی لازم باشد انشاالله اعمال خواهد شد.

انقلاب تحقیرشدگی تاریخی ملت را از بین برد

سریعترین رشد علمی دنیا را داریم

مردم بحرین، به توفیق الهی پیروز خواهند شد

ارزش های انقلاب به نسل های بعدی منتقل شده است

در فاصله دو دهه فجر، چهار طاغوت به زیر کشیده شد

خطرهایی که در سر راه ما قرار دارد

مراقب توطئه های دشمن برای انتخابات باشید

نکته مهم درباره صلاحیت کاندیداهای انتخابات


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:11 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

در حاشیه‌ی دیدار رهبر انقلاب اسلامی با اعضای اجلاس «جوانان و بیداری اسلامی»، آقای حسن الشامی از جوانان انقلابی یمن، در گفتاری به توصیف و تحلیل این دیدار پرداخت.

یكی از خاطرات شیرین در زندگی‌ام را دیدار با رهبر انقلاب اسلامی می‌دانم. این دیدار در شرایطی انجام گرفت كه تلاش‌های همه‌جانبه‌ای برای انحراف و یا ناكام ماندن در جنبش‌ها و انقلاب‌های اخیر انجام می‌شود و رهبر انقلاب به خوبی شرایط پیش روی امت اسلامی را ترسیم كرد و تأكید نمود كه رمز پیروزی، توكل به خدای متعال و اتحاد بین صفوف مسلمین است.


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:6 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که همزمان با آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم ، امام زمان (عج) گردیده را به همه ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می نماییم .

[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:دهه فجر , امام خامنه ای , امام خمینی , امام زمان , ] [ 18:48 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

امام خامنه اي :

اگر امت اسلامی در كشورهای مختلف ، متعهد به مجاهدت، ایستادگی و حسن ظن به پروردگار باشند، قطعاً وعده نصرت الهی محقق خواهد شد، همانگونه كه در یك سال گذشته شاهد آن بودیم.

موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه، حمایت از هرگونه اصلاحات به نفع مردم این كشور و مخالفت با دخالت امریكا و كشورهای  دنباله رو آن، در مسائل داخلی سوریه است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:50 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

اصولگرايان

3-جبهه ایستادگی :


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:48 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در اجتماع بزرگ مردم کرمان 1384/02/11

انتخابات مي‏تواند براي کشور و ملت ما يک وسيله‏ي مصونيت و يک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرايي کشور را در مقابله‏ي با چالش‏هاي گوناگون جهاني، از گذشته مستحکم‏تر کند. انتخابات مي‏تواند نظام جمهوري اسلامي را جوان‏تر از آنچه هست، بکند. انتخابات پُرشور از سوي مردم مي‏تواند روز نويي را براي آنها رقم بزند. انتخابات، هم در صحنه‏ي خارجي و در مقابل چشم بيگانگان، هم در صحنه‏ي داخلي، و هم براي پيشرفت کشور، يکي از مهمترين و اساسي‏ترين رويدادهاست. دشمن مي‏خواهد انتخابات نباشد. اگر مي‏توانستند روي مردم و يا گروه‏هاي سياسي اثر بگذارند، کاري مي‏کردند که اصلاً انتخابات برگزار نشود؛ کاري که در انتخابات مجلس هفتم مي‏خواستند انجام دهند و مايل بودند اساساً انتخابات برگزار نشود.


[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:46 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

دختر شهید عماد مغنیه خطاب به امام خامنه اي گفت: (انا بنتکم فاطمه بنت شهید عماد مغنیه)

من دختر شما؛ فاطمه دختر شهید عماد مغنیه هستم.

[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 امروز استكبار جهانى در مقابل بيدارى اسلامى احساس ناتوانى ميكند. شما غالبيد، شما پيروزيد، آينده مال شماست. كارى كه انجام گرفته است، كار بسيار بزرگى است؛ اما اين پايان كار نيست - مهم اين است - اين شروع است، اين آغاز است. ملتهاى مسلمان بايد مجاهدت را ادامه بدهند تا بتوانند دشمن را از ميدانهاى گوناگون ازاله كنند.

 

عزيزان من! فرزندان من! مواظب باشيد دشمن حركت شما را متوقف نكند. خداى متعال در دو جاى قرآن به پيغمبرش ميفرمايد: «فاستقم كما امرت»،«و استقم كما امرت»؛ استقامت كن. استقامت يعنى ايستادگى كردن، ادامه دادن، راه را دنبال كردن، متوقف نشدن؛ اين رمز كار است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 7:50 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در خطبه های نماز جمعه 24/11/1382

انتخابات مجلس مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود و كشورشان است؛ چون مجلس مركز قانونگذارى است

مهمترين شرايط نماينده عبارت است از اين‏كه متديّن، كارآمد، دلسوز و شجاع باشد.

 



ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 7:48 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

اصولگرايان :

2- جبهه پایداری :


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 7:45 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

رییس جمهور عبایش را که از شانه راستش سر خوره بود درست کرد و گفت: «بگو پسرم. چه خواهشی؟» -آقا! خواهش می‌کنم به آقایان روحانی و مداحان دستور بدهید که دیگر روضه حضرت قاسم(ع) نخوانند! -چرا پسرم؟


ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:59 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

اصولگرايان :

1- جبهه متحد اصولگرایان


ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:45 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در ديدار اساتيد و دانشجويان قزوين 26/9/1382

اين‌كه من بر حضور مردم اصرار مى‌كنم به‌خاطر اين است كه اين يك وظيفه شرعى و وجدانى و عقلانى است؛ چون مجلس وقتى قانون تصويب كرد، همه بايد تسليم آن قانون باشيم، پس شما بايد در ايجاد آن مجلسى كه مى‌خواهد اين قانون را تصويب كند، نقش ايفا كنيد. اگر خودتان را كنار بكشيد، اين كنار كشيدن هيچ مشكلى را حل نمى‌كند؛ بايد وارد ميدان شويد



ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:42 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 78092
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1