عاشقان ولایت

امام خامنه ای (مدظله العالی ) خطاب به دانشجویان :

هدف دشمن در جنگ نرم ضربه به اراده و امید شماست


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:44 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

تركيب آرمانگرايی با واقعيات، در واقع حركت مجاهدانه در چارچوب تدبير است كه لازمه آن، آگاهی عموم مردم، دست اندركاران و همدلی و همراهی در همه عرصه ها است.

افزايش تهديد پذيری رژيم صهيونيستی بعد از حوادث و انقلابهای منطقه، شكست های رژيم صهيونيستی در جنگ های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه، سرنوشت امريكا در عراق، مشكلات فزاينده و تمام نشدنی امريكا در افغانستان، و شكست امريكا در سياستهای خاورميانه ای خود، نمونه های عينی از ضعف روز افزون جبهه مقابل است.

در آن دوره ای كه ادبيات مسئولان ما آميخته به تملق گويی از غرب و امريكا شد، فردی كه مجسمه شرارت بود، به خود اجازه داد كه جمهوری اسلامی ايران را محور شرارت معرفی كند.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:20 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 522
بازدید کل : 78614
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1