عاشقان ولایت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حكمی، تركیب جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یك دوره پنج ساله‌ی دیگر معرفی كردند.
متن حكم به این شرح است:


ادامه مطلب
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:39 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز سه‌شنبه90/12/23  در دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان این سازمان، وقف را یك نهاد ممتاز دینی دانستند و تأكید كردند: باید از طریق تشویق مردم به وقف و همچنین ادای صحیح حق واقف در مورد موقوفه‌اش، سنت وقف را بیش از پیش در جامعه ترویج كرد.
ایشان خاطرنشان كردند: مهمترین مسئله در وقف، عمل امینانه نسبت به موضوع وقف است.
رهبر انقلاب اسلامی دایره  وقف را گسترده دانستند و افزودند: اكنون عرصه‌های متعددی برای وقف وجود دارد كه از جمله آنها، پزشكی، علم و آموزش، تحقیقات و پژوهش، علوم جدید، محیط زیست و ترویج دین به شكل‌های مدرن است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نظارت مستمر مدیران بر زیر مجموعه خود در همه دستگاه‌ها را ضروری و مهم خواندند و تأكید كردند: این نظارت به معنای این است كه وظایف بخصوص در موضوع بسیار مهم وقف، بصورت صحیح و كامل انجام شود و خدای نكرده غفلت‌ها و یا لغزش‌ها موجب ناتمام ماندن كارها و ناقص انجام شدن وظایف نشود.
ایشان همچنین از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران و كاركنان این مجموعه تشكر و قدردانی كردند.

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:37 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه90/12/22  با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت، با توانمندی‌های این صنعت بسیار مهم و پیچیده از نزدیك آشنا شدند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان، مدیران و كاركنان صنعت نفت و گاز، فعالیت‌های برجسته و ارزشمند این مجموعه را جزو افتخارات ملت ایران خواندند و با اشاره به بازدید خود از طرح‌های توسعه پارس جنوبی در عسلویه در فروردین سال جاری افزودند: پایان سال جهاد اقتصادی همانند آغاز آن، با حضور در مجموعه‌های مرتبط با صنعت نفت و گاز همراه شد و این، نشان‌دهنده تأثیر بسیار حساس و عمیق و نقش‌آفرینی ممتاز این مجموعه در حركت و جهش اقتصادی كشور است.


ادامه مطلب
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:34 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه1390/12/17  در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، ضمن سپاس و تجلیل بی‌دریغ از حركت عظیم، به هنگام، هوشمندانه و همراه با بصیرت مردم در انتخابات 12 اسفند، به تبیین تأثیرها و پیام‌های این حضور پرشكوه پرداختند و تأكید كردند: رأی اكثریت قاطع مردم در انتخابات مجلس نهم، در واقع رأی به اصل نظام اسلامی و نشان‌دهنده اعتماد كامل آنان به نظام بود و همچون سیلی هوشیاركننده، افرادی را كه درخصوص اصل نظام و آینده آن و مردم، در توهم و خیال‌پردازی بسر می‌بردند، بیدار، و حقیقت را آشكار كرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:27 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

حضرت آيت‌الله خامنه‌ای ضمن دستور برای تشكيل شورای عالی فضای مجازی به رياست رئيس‌جمهور، اعضای حقوقی و حقيقی اين شورا را تعيين كردند.
رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگير شبكه جهانی اينترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه‌ريزی و هماهنگی به منظور صيانت از آسيب‌های ناشی از آن، و بهره‌گيری حداكثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفيد به مردم را از دلايل اصلی ضرورت تشكيل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأكيد كردند: اين شورا وظيفه دارد مركزی بنام مركز ملّی فضای مجازی كشور ايجاد كند.
متن حكم به اين شرح است:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:26 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
رهبرا! ای پیر! الله معک؛ وعده هایت شد: ثقه بی حرف و شک

خبرگزاری فارس: رهبرا! ای پیر! الله معک؛ وعده هایت شد: ثقه بی حرف و شک؛ چون "امام"ی در هدایت "بی نظیر"؛ نیستی از هیچ کس "منت پذیر" شیعه را مشهور "خوش عهدی" شدی...

خبرگزاری فارس: رهبرا! ای پیر! الله معک؛ وعده هایت شد: ثقه بی حرف و شک


ادامه مطلب
[ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:28 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز هرچه بیشتر مردم پای صندوقهای رأی بیایند برای کشور مهمتر است. هرچه با شور و نشاط و انگیزه بیشتری بیایند برای آینده کشور و آبروی کشور مفیدتر و بهتر است.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, ] [ 11:47 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

ایستادن در صف رأی مجاهدت است

حضور در انتخابات؛ مایه قدرت و ابهت بین‌المللی

حضور پررنگ‌تر؛ اعتبار ملی بالا‌تر

حضور مردم؛ پشتوانه مجلس

حضور در انتخابات؛ وظیفه شرعی، وجدانی و عقلانی

سرِّ شكست‌ناپذیرى نظام اسلامی

حضور مردم؛ مصون‌ساز سرنوشت ملت

دشمن به بی‌اعتناسازی مردم احتیاج دارد

امكان سوء‌استفاده تبلیغاتی را به دشمن ندهید!

در مقابل مردم‌سالاری ما درمانده‌اند...

انتخابات؛ خون تازه در پیكر انقلاب و نظام

انتخابات مجلس نهم پر شور خواهد بود


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:51 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

*اولین شرط تقواست

*نماینده شایسته: شجاع‌ترین، مؤمن‌ترین و انقلابى‌ترین

*اصلح را انتخاب كنید

*مرزبندی شفاف با دشمن

*شاخص مهم نماینده اصلح

*چهار شرط اصلی برای یك نماینده

*نماینده باید وجدان سیاسی داشته باشد

*كارآمدی تنها كافی نیست

*صداقت و دلسوزی نماینده را تشخیص دهید

*نماینده باید اولویت‌ها را بفهمد


*براى مسؤول عقیده و اخلاق مسأله‌ى شخصى نیست!

*تملق‌گوی استكبار مجلس را خراب می‌كند

*مراقب آدمهای اهل سوء استفاده باشید!

*نماینده باید طرفدار ضعفا باشد

*نامزد‌ها به مراكز قدرت و ثروت متصل نباشند

*نماینده باید طرفدار حقوق محرومین باشد


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:45 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران، حساسیت انتخابات روز جمعه را بیشتر از انتخابات دوره های قبل دانستند و با اشاره به اهمیت بسیار زیاد حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تأكید كردند: به لطف الهی، ملت ایران در انتخابات روز جمعه، سیلی سخت تری از 22 بهمن ، به چهره استكبار خواهد زد و عزم و اراده مستحكم خود را به رخ دشمن خواهد كشید تا جبهه استكبار بداند كه در مقابل این ملت، كاری از پیش نخواهد برد.

آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور گسترده مردم است، زیرا هرچه حضور مردم بیشتر باشد، مجلسی تواناتر و شجاع تر و با پشتوانه محكم تشكیل خواهد شد و چنین مجلسی خواهد توانست  صدای آحاد مردم را با قدرت به گوش دنیا برساند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:50 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 

ملاک دهم

 

10-به کسانی رأی ندهید که خودشان را هوادار اسلام جا می زنند .

 

خوف آن دارم که تبلیغات برای اشخاصی که به اسلام و جمهوری اسلامی اعتقاد ندارند و اعمال و گفتار آنان در این یکسال شاهد آن است و اکنون برای راه پیدا کردن به مجلس و برای کارشکنی و جنجال در محیط مقدس مجلس شورای اسلامی ، خود را هوادار اسلام و مسلمانان جا می زنند ، در قشری از ملت و جوانان پاکدل تأثیر کند و آرای مقدس خود را به کسانی دهند که به نفع اجانب ، با اسلام و جمهوری اسلامی مخالفت اساسی دارند .


[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:49 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 

ملاک نهم

 

9-نماینده باید فعال ، پرتحرک و برنامه ریز باشد .

 

مجلس به عناصر فعال ، پرتحرک فکری و کاری نیاز دارد اما باید همه این اقدامات در چارچوب نظام صورت گیرد . چرا که مجلس جای برنامه ریزی برای پیشرفت کشور و نظام است نه جایی برای تحرک بر ضد نظام .


[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:49 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 

ملاک هشتم

 

8-کسی را انتخاب کنید که شجاع باشد

سعی کنید مثل مرحوم مدرس را انتخاب کنید ، البته مثل مدرس که به این زودیها پیدا نمی شود ، شاید آحادی مثل مدرس باشند . کسانی را که انتخاب می کنید باید مسائل را تشخیص دهند ، نه از افرادی باشند که اگر روس یا آمریکا یا قدرت دیگری تشری زد بترسند ، باید بایستند و مقابله کنند .

[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:48 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 

ملاک هفتم

 

7-پرهیز ار حرام شرعی

 

اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی در مسئولیتی مشغول کار است ولی آرمانهای نظام جمهوری اسلامی را آن طوری که امام بزرگوار ترسیم کرده و در قانون اساسی تجسم پیدا کرده است در دلش قبول ندارد ، اشغال آن پست برای او حرام شرعی است .


[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:48 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

ملاک ششم

6-نماینده مجلس نباید مخالف نظام و قانون اساسی باشد .(26/9/1382)

بنابراین مجلس در هیچ کشوری جای مخالفان نظام نیست و اگر کسانی که می گویند باید به مجلس برویم تا با قانون اساسی و جمهوری اسلامی مبارزه کنیم این کاملاً غلط و غیر منطقی است .

[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:47 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 

ملاک پنجم

 

5-نماینده مجلس باید اهل تقوی و معنویت باشد نه اهل دنیا

 

آن کسی که تقوای لازم را ندارد و اهل معنویات نیست و اهل دنیاست و فقط برای نام و نشان و استفاده های شخصی ، این مسئولیت را می خواهد ، او لایق و شایسته این کار نیست .


[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:45 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

امام خامنه ای (مد ظله) :

تمسک به گذشته افراد زمانی مورد قبول است که گذشته آنان در مقابل حال فعلی ایشان قرار نداشته باشد .

 

[ سه شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:48 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 ملاک چهارم

 4-وکیل مجلس باید بطور واقعی بدنبال راه و خط امام باشد ، باید بفهمد که امام بدنبال چه بود ؟(1/12/1374)

 وکیل آینده مجلس ، باید دنبال راه امام و در خط او با آن مرد بزرگ و انسانی که دشمنانش هم به عظمت و صداقت و شجاعت او اذعان و اعتراف می کردند ... این طور آدمی شایسته آن است که به عنوان وکیل این ملت به مجلس شورای اسلامی برود ، آن کسی که بفهمد امام (ره) چه می گفت ؟ چه می خواست و چرا می خروشید ؟

 

[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 22:46 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 

ملاک سوم

 

3-مرفهین بی درد به درد مجلس نمی خورند

 

آنهایی که در خانه های مجلل ، راحت و بی درد آرمیده اند ، و فارغ از همه رنج ها و مصیبت های جان فرسای ستون محکم انقلاب و پابرهنگان محروم ، تنها ناظر حوادث بوده اند و حتی از دور هم دستی برآتش نگرفته اند ، نباید به مسئولیت های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند ، چه بسا انقلاب را یک شبه بفروشند .


 

[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 22:44 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

ملاک دوم

2-کسی که می خواهد نماینده مردم باشد نباید اهل سوء استفاده باشد .(15/11/1374)

باید مراقب باشید که آدم های اهل سوء اسفاده و بی اعتقاد به رسالت انقلابی و مسئولیت نمایندگی و کسانی که می خواهند فقط وارد مجلس بشوند تا سوء استفاده بکنند و خدای نکرده خراب کاری انجام بدهند ، وارد مجلس نشوند .

[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 6:55 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

گام دوم - نبرد با دشمن

   ظرف سي‌وسه سال گذشته آنچه جمهوري اسلامي ايران را براي لحظه‌اي هم که شده رها نکرد، دشمني، کينه‌ورزي و توطئه دشمنان داخلي و خارجي بوده است. زخمي که انقلاب اسلامي با گفتمان جذاب و منطبق بر سرشت بشريت بر پيکر استکبار نشاند، آنچنان عميق و دردآور بوده که بعيد است با چيزي به غير از استحاله و يا براندازي انقلاب اسلامي التيام پيدا کند. مردم ايران هم مصمم هستند تا زمان رام و خاضع کردن استکبار و يا مضمحل کردن آن، به مقاومت و پايداري ادامه دهند. دشمن زخم‌خورده براي صدمه‌زدن به انقلاب اسلامي همه راه‌ها را آزموده و براي آزمودن هر راه و روش ديگري نيز کاملاً آماده است. دشمني که بارها و بارها در مصاف با انقلاب اسلامي طعم تلخ شکست را چشيده و سرافکنده شده، چون موقعيت و بالاتر از آن، موجوديتش را در برابر حرکت توفنده انقلاب در خطر مي‌بيند، پيوسته مي‌کوشد هر آنچه را که مي‌تواند به نظام اسلامي لطمه وارد کند، بشناسد و از آن عليه نظام استفاده کند. دشمن حيله‌گر و پرجنب‌وجوش که ادامه حيات استکباري‌اش را در ضربه‌زدن به ايران و زمين‌گير کردن آن مي‌داند، ياد گرفته که انتخابات از قابليت‌هاي بي‌نظيري براي ضربه زدن به انقلاب برخوردار است، همان‌گونه که مي‌تواند بر استحکام و صلابت انقلاب بيفزايد. دشمن مي‌داند با کاهش مشارکت مي‌تواند با تبليغات سنگينش باران تيرهاي مسموم عليه ايران ببارد. دشمن مي‌داند با ايجاد آشوب مي‌تواند کليت انتخابات را مخدوش سازد و نظام را در نزد افکار جهاني محاکمه و محکوم کند، دشمن مي‌داند با حضور عناصر ناباب در مجلس، روزنه اميدي به رويش باز مي‌شود، دشمن مي‌داند... بنابراين بايد دشمني دشمن را جدي گرفت و باور داشت که انتخابات مجلس نهم در ميدان بزرگ‌تري که عرصه نبرد با دشمن است، برگزار مي‌شود و پيروزي در اين معرکه را نتيجه انتخابات و تفکر و تعلق کساني مشخص مي‌کند که به‌عنوان نمايندگان مردم از صندوق‌ها بيرون مي‌آيند. براي برداشتن گام دوم بايد به آگاهي و هوشمندي تجهيز شد تا سبب خروج سربلند از اين ميدان پردغدغه شود. ان‌شاءالله

[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 6:54 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

ملاک اول

1-باید جلو نماینده ای را گرفت که می خواهد با پول خرج کردن به مجلس برود . (15/12/1374)

اگر دیدی کسی است که دارد پول به مردم می دهد یا دهن آنها را برای اینگونه کارها شیرین می کنند ، بدانید که این طور آدم ها ، آدم های نامناسبی هستند ، وقتی معلوم شد که اینها کسانی هستند که می خواهند به خاطر امور مادی و در راه کسب متاع دنیوی ، مسند با ارزشی را که برای مردم قانون وضع می کند ، غصب کنند ، بایستی جلوی آن ها را بگیریم .

 

[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 6:52 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

گام اول - اهميت انتخابات

روز پاياني هفته جاري (جمعه 12 اسفند) روز برگزاري انتخابات مجلس نهم است و طبيعتاً با شناختي که از مردم هوشمند و موقع‌شناس ايران وجود دارد، در اين روز براي انتخابات شايسته‌ترين افراد به سمت صندوق‌هاي رأي سرازير مي‌شوند تا شکوه ماندگار ديگري را در تاريخ انقلاب اسلامي ايران ثبت کنند. از اين‌رو مناسب ديده شد، براي انتخاب برتر و بهتر تا رسيدن به پاي صندوق‌هاي رأي همراه با خوانندگان عزيز و محترم پنج گام بلند برداشته شود. هر روز يک گام. گام اول، اهميت انتخابات است. انتخابات هم ابزار و هم راه متلاطم‌کردن قدرت است که اگر در جايي ريشه کند و به مرور زمان رها شود و خودش را قائم به خود ببيند، فسادآور مي‌شود. انتخابات با فرصت دادن به صاحبان رأي موجب برهم خوردن چينش قدرت و جلوگيري از ريشه دواندن آن در منجلاب و فسادش  مي‌شود. در حال حاضر، مردم در بسياري از نقاط جهان از اين امکان و فرصت ارزشمند که بر سراسر زندگي آن‌ها تأثير مي‌گذارد، محرومند و بالاجبار بايد استبداد و ديکتاتوري را تحمل کنند، در نقاطي هم نام انتخابات و سازوکار ظاهري آن وجود دارد؛ اما کارکرد انتخاباتي با مبنايي که براي آن فرض شده، يعني انتخاب آگاهانه و دلخواه، ديده نمي‌شود و با رخنه پيدا و ناپيداي ثروت و قدرت در فرايند انتخابات، انتخابات از آگاهي و اختيار تهي مي‌شود. انتخابات در ايران موهبتي است الهي که به پاس قيام عليه حکومت جبار و وابسته به بيگانگان به مردم آن عطا شده و برخلاف بسياري از نقاط دنيا که مدعي داشتن انتخابات حقيقي هستند؛ اما در عمل چيز ديگري از آن‌ها ديده مي‌شود، با وجود تلاش‌هايي که براي تخريب آن صورت گرفته و صورت مي‌گيرد، به لطف الهي و آگاهي و هوشياري مردم اصالت و سلامتش را حفظ کرده و منطبق بر معيارهاي ارزشي و قانوني برگزار مي‌شود. تفاوت مشي مجالس تشکيل شده در پس از انقلاب و جابه‌جايي‌هاي عيني انجام گرفته در سهم گروه‌هاي سياسي در مجلس حاکي از آن است که مردم به اهميت و نقش مجلس واقف هستند و با تشخيص خود و در نظر گرفتن اقتضائات هر دوره با اراده خود رويکردشان را تغيير داده‌اند. اين گوهر سرنوشت‌ساز آنقدر ارزشمند است که بايد با درک هرچه بيشتر اهميت آن، هر بار بهتر و هوشمندانه‌تر از گذشته عمل شود تا بر استحکام و قدرت نظام افزوده گردد.

[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 6:52 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون برنامه‌های دشمن علیه انتخابات:

با اصل انتخابات دشمنند

تلاش دشمن برای حذف حضور مردم

می‌خواهند انگیزه مردم را كم كنند

با انتخاب آدمهای اصلح و متعبد مخالفند

تلاش دشمن برای سردرگمی مردم

می‌خواهید برای ایجاد چیزی كه هست تلاش كنید؟!


انتخابات باید پشتوانه امنیت ما باشد
 
خواست دشمن را تخطئه كنید

ملت‌ها به انتخابات ایران نگاه می‌كنند!

گوش ملت به این حرف‌ها بدهكار نیست!


ادامه مطلب
[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:34 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

سخنگوی جبهه ایستادگی از نهایی شدن لیست این جبهه به سرلیستی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در تهران خبر داد.

به گزارش صراط حسن بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس از نهایی شدن لیست تهران جبهه ایستادگی به سرلیستی حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد خبر داد.

 وی اسامی نامزدهای جبهه ایستادگی را در شهر تهران، به ترتیب زیر اعلام کرد:
 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:2 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

فهرست 30 نفره جبهه متحد اصولگرایان در تهران اعلام شد

سخنگوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فهرست 30 نفره این جبهه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر را اعلام کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:0 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

فهرست 30 نفره ائتلاف كانديداهاي مستقل سراسر كشور در تهران اعلام شد. 

اسامي افراد مورد نظر ائتلاف كانديداهاي مستقل در تهران به شرح زيراست:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:56 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در دومين نشست خبري خود با بيان اين‌كه جبهه پايداري 200 كانديدا را براي سراسر كشور معرفي خواهد كرد، به معرفي اعضاي ليست 30 نفره حوزه انتخابيه تهران از سوي جبهه پايداري پرداخت.

به گزارش ایسنا، اسامي اين افراد عبارتند از:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:53 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

تبلیغات نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس ساعت هشت صبح فردا آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 11 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، تبلیغات نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس ساعت هشت صبح فردا آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 11 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
 
بر اساس این گزارش، نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان حضور در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد و داوطلبان تایید صلاحیت شده از ساعت هشت صبح فردا می‌توانند تبلیغات رسمی خود را آغاز کنند.
 
انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
* قوانین فعالیت‌های تبلیغاتی انخابات مجلس به شرح ذیل است:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:38 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

آرمیتا بر عکس مجری با لحن کودکانه خودش گفت: «حس دارم که بابام الان پیشمه!» بعضی ها نفهمیدند و خندیدند!/ مجری باز هم در قالب نطق پیش از دستور سوال بعدی را پرسید: «خب چه صحبتی با دانشجویان دارید؟»/ «دوست دارم بگم که بابام شهید شده!» دست مادرش درد نکند! خوب به آرمیتا یاد داده که چطور زینبی باشد و شهادت پدرش را فریاد بزند و به آن افتخار کند!/ مادرش انگار با آرمیتا درسش را تمرین می کند!« آرمیتا برا چی بابا رو شهید کردند؟» آرمیتا با لحن دخترانه اش گفت « واسه اینکه آدم خوبی بود» همه فهمیدند و گریه کردند!

در سومین روز از اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر،دانشجویان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل میزبان خانم شهره پیرانی (همسر شهید رضایی نژاد) و آرمیتا رضایی نژاد بودند.
 

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، متن زیر حاشیه‌نگاری محسن اقبال‌دوست دانشجوی حقوق دانشگاه قم از حضور همسر و فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد در جمع دانشجویان است.

نویسنده این مطلب به تحریریه "خبرنامه دانشجویان ایران" اصرار داشت تا این مطلب با عنوان "دنیای رنگی آرمیتا" منتشر شود:

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:56 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه( 1390/12/03 )در دیدار رئیس و مسئولان سازمان انرژی اتمی و جمعی از دانشمندان هسته ای كشور، بزرگترین دستاورد موفقیت ها و پیشرفتهای دانشمندان جوان در عرصه علم و فناوری هسته ای را، ایجاد احساس عزت نفس و عزت ملی در كشور و ارائه الگویی به ملتهای منطقه و جهان از توانایی یك ملت برای ایستادگی در مقابل فشارها، استقلال و توانایی شكستن انحصار علمی قدرتهای استكباری دانستند و تأكید كردند:

"ملت ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود و به دنیا نیز ثابت خواهد كرد كه سلاح هسته ای اقتدار آفرین نیست بلكه یك ملت با اتكاء به استعدادها و ظرفیت های بالای انسانی و طبیعی خود، توانایی شكستن اقتدار متكی به سلاح هسته ای را دارد."

 

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در بیستمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) 1388/03/14

هر كسى به استحكام اين نظام علاقه‌مند است، هر كه به اسلام علاقه‌مند است، هر كه به ملت ايران علاقه‌مند است، براى او عقلاً و شرعاً واجب است كه در اين انتخابات شركت كند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:30 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در جمع مردم استان کردستان در میدان آزادی سنندج 1388/2/22

همه‌ى ما بايد در انتخابات حضور فعالى داشته باشيم. انتخابات آبروى ملى ماست .

بهترين كيست؟ بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم يگانه و صميمى باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافيگرى خودش نباشد. آفت بزرگ ما اشرافيگرى و تجمل‌پرستى است؛ فلان مسئول اگر اهل تجمل و اشرافيگرى باشد، مردم را به سمت اشرافيگرى و به سمت اسراف سوق خواهد داد.

 



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:28 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 521
بازدید کل : 78613
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1